اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۱۸۲

تمام تمرکزمان روی موفقیت در لیگ است

تمام تمرکزمان روی موفقیت در لیگ است
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: گسترش تیم پرهزینه ای به شمار می‌رود که خوب بسته شده و بازیکنان خارجی خوبی نیز در ترکیب خود دارد. از سوی دیگر ما تیمی در دسته پایین تر هستیم و شرایط برابر شدن دو تیم با هم برابر نیست.
۲۰:۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

جواد نکونام در گفت و گویی در خصوص دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم چون حریف یک تیم لیگ برتری و قوی محسوب می‌شود که مهره های خوبی هم دارد. گسترش تیم پرهزینه ای به شمار می‌رود که خوب بسته شده و بازیکنان خارجی خوبی نیز در ترکیب خود دارد. از سوی دیگر ما تیمی در دسته پایین تر هستیم و شرایط برابر شدن دو تیم با هم برابر نیست و آنها تیم بهتری هستند.

وی با بیان اینکه گسترش در ۳ بازی آخر خود نتایج خوبی گرفته و تیم با کیفیتی نشان داده است که حتی می تواند بیرون از خانه به حریفان ضربه بزند؛ ادامه داد: با همه این تفاسیر تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم با یک بازی خوب باعث سربلندی شهرمان شویم. در واقع چیزی که برای ما مهم به شمار می رود این است که فردا با یک تیم لیگ برتری بازی می کنیم که این دیدار می تواند محک و تدارک خوبی برایمان باشد هرچند که فردا به دنبال انجام یک بازی خوب مقابل حریف لیگ برتری هستیم تا با تمام توان به میدان رفته و انشالله نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی خونه به خونه مازندران گفت: چیزی که برایمان مهم است این است که در این مرحله از رقابت ها حضور داریم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. در واقع فردا مقابل یک تیم لیگ برتری بازی داریم و بیشتر به دنبال آن هستیم تا یک محک خوب بخوریم.

وی درخصوص شرایط خونه به خونه گفت: شرایط تیمی مان خوب است هرچند که متاسفانه ۲ بازیکن کلیدی خود را برای این دیدار در اختیار نداریم. سایر بازیکنان نیز حاضر هستند و به تلاش آنها در بازی فردا امیدواریم. 

نکونام تاکید کرد: تمام تمرکزمان روی لیگ است و نگاهمان به جام حذفی نیست. در واقع به دنبال کسب نتیجه مناسب در این رقابت ها هستیم و به دیدار فردا نیز به عنوان یک محک مناسب و جدی برای دور برگشت رقابت ها نگاه می کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران ضمن تقدیر از برنامه ریزی خوب سازمان لیگ یاد آود شد: برنامه ریزی خوب سازمان لیگ باعث شد تا بتوانیم برای نیم فصل به بازیکنان استراحت بدهیم چون اگر دور برگشت رقابت ها در تاریخ قبلی آغاز می شد قطعا با مشکل مواجه می شدیم و بازیکنان به خاطر حضور در جام حذفی نمی‌توانستند به خوبی استراحت کنند. ولی برنامه ریزی خوب سازمان لیگ باعث شد تا برای دور برگشت رقابت ها فرصت استراحت کافی داشته باشیم تا انشالله به خوبی در ادامه رقابت ها ظاهر شویم. بر همین اساس از فریبرز محمودزاده بخاطر این برنامه‌ریزی تشکر میکنم که این فرصت را دادند تا تیم هایی که در جام حذفی هستند بیشتر استراحت کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین